czwartek, 24 stycznia 2013

Liebster Award


    Witajcie po około dwutygodniowej przerwie. Tym razem nie będzie to rozdział, a cztery (!xd) nominację do nagrody Liebster Award.
    Jest to nominacja otrzymana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest ona przyznawana blogom mniejszej ilości obserwujących, dając możliwość rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań.

Zacznijmy od pytań od Isabell


1. Prawdziwe imię?
Magdalena, ale tak mniej oficjalnie Magda, nigdy Madzia.
2. Nutella czy dżem? ;D
Nutella, bo dżemu nie lubię.
3. Skąd pomysł na blogowanie? :)
Postanowiłam dzielić się z innymi wymyślonymi przeze mnie historiami.
4. Ulubione książki?
Seria "Ingrid na tropie" Peter'a Abrahams'a.
5. Ile masz lat?
Rocznikowo czternaście.
6. Czego najchętniej słuchasz?
Lady Gaga, Florence + The Machine, Lana Del Rey, Muse & cały soundtrack Zmierzchu.
7. Skąd pomysł na taką nazwę bloggera? :)
Zaczerpnięta z piosenki Lany pt. "Dark Paradise". Tak tez nazwałam swoją sagę.
8. Jakiego przedmiotu szkolnego najbardziej nienawidzisz?
Biologii i geografi, ze względu na głupie nauczycielki.
9. Znasz jakiś język obcy?
Uczę się angielskiego i niemieckiego, ale żeby rozmawiać biegle, to nie.
10. Jakie są Twoje ulubione postacie ze Zmierzchu i Harry'ego Pottera?
Carlisle& Esme & Hermiona.
11. Jakich autorów lubisz?
Tych, których mam w "Czytam i polecam". Przybywa ich, dlatego jest to stale aktualizowane.

Od Jazz'a


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Ww.
2. Twoje prawdziwe imię?
Ww.
3. Ile masz lat?
Ww.
4. Ulubiona potrawa?
Risotto.
5. Ulubiona postać filmowa.
Carlisle i Esme, czyli dla mnie Eslisle :).
6. Najlepszy gatunek literacki?
Dreszczowiec/horror.
7. Skąd się wzięła twoja blogger'owa nazwa?
Ww.
8. Jaka jest najpiękniejsza historia miłosna twoim zdaniem?
Hmmm...Taka, która trwa i nigdy się nie kończy.
9. Ulubiony aktor/aktorka?
Peter Facinelli i Elizabeth Reaser.
10. Jaki masz kolor oczu?
Brązowe, bardzo ciemne.
11. Jakie jest twoje motto? 
Ogarnij się i biegnij po marzenia. 


Czas na Jasmine.

1. Ile miałaś dotychczas blogów?
Dwa, nie licząc tego.
2. Jaka muzyka Cię inspiruje? 
Do tworzenia rozdziałów? Jeśli piszę coś smutnego, jasne jest, że będzie to spokojna ballada, analogicznie z odwrotnością. 
3. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
Muse, Gaga, Lana, Florence
4. Ulubiona książka?
Ww.
5. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga, jakiego prowadzisz?
Ww.
6. Ulubiony paring z Harrego Pottera?
Ron/Hermiona
7. Ulubiony przedmiot szkolny?
Wf i lekcja wychowawcza, ew. fizyka.
8. Ulubiony język obcy?
Angielski.
9. Jeżeli podróż, to gdzie?
Paryż, Anglia, New York.
10. Możesz wcielić się w jednego z bohaterów literackich - kogo wybierzesz?
Carlisle'a albo Esme, sama nie wiem.
11. Gdybyś mogła zmienić coś w świecie, co by to było?
Nastawienie pewnych ludzi do innych pewnych ludzi.

I na koniec pytania od Dominikaaaxx

1. Ile w życiu prowadziłaś/- eś blogów?
Ww.
2. Ile masz lat?
Ww.
3. Czytałaś/-eś lub oglądałaś/-eś Sagę Zmierzch? 
Sto razy każdą część.
4. Która część Sagi Zmierzch najbardziej ci się spodobała?
Każda ma w sobie "to coś", dlatego nie umiem wybrać.
5. W jakim kolorze są ściany twojego pokoju?
Bez/ bardzo jasna jagoda, ale latem zmieniam na delikatną cytrynę albo miętę. 
6. W jakim filmie chciałbyś/-ałabyś występować i w którą rolę się wcielić? Saga Zmierzch, Pamiętniki Wampirów, Miasto Kości, Szeptem ?
Zmierzch, Carl albo Esme.
7. Ile książek przeczytałaś/-eś od grudnia?
<liczy na palcach> jakieś cztery, bo straciłam motywację. 
8. Jakiego koloru są twoje oczy?
Ww.
9. Wampir, wilkołak, czy czarownica?
Zdecydowanie wampajer.
10. Wolałabyś latać, czy znikać?
Być niewidzialna.
11. Wolisz Emmetta, czy Jaspera?
Lubię i tego, i tego, ale według mnie Emm jest zabawniejszy.


    To były wszystkie pytania. Mam nadzieję, że spodobały Wam się odpowiedzi. Na niektóre odpowiedziałam tylko "Ww", co znaczy, że takie pytanie padło wyżej i tam jest odpowiedź na nie.
     Niestety, czas i sprawy prywatne nie pozwalają mi na nominowanie innych bloggerów. Bardzo mi przykro, przepraszam, że tak się stało, ale ja naprawdę nie mam teraz do tego głowy. Lecz, jeśli już dałabym ją komuś, to osobami, które by je otrzymały, byłyby na pewno te znajdujące się w "Czytam i polecam" i na pewno Kochani Komentujący.
    Dziękuję wszystkim za nominację, to dowodzi, że moja praca, do której nie zawsze się przykładam, opłaciła się. Jesteście najlepsi.
    Rozdział pojawi się w przeciągu tygodnia, będzie już na pewno spokojniejszy, ale napięcie nadal potowarzyszy moim bohaterom.
    Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze oraz wyświetlenia. Po prostu Was kocham. 

1 komentarz:

Czytam = komentuję.


Dziękuję za każdy komentarz, to wielka radość dla autora, gdy widzi, że jego praca jest doceniona.